Navigation


RSS: inlägg



:"(

2011-12-31 @ 11:29:57, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vrf händer dt mig!
Det här året har sugit fast ändå nice ! Ska först ta de dåliga grejerna!
1.gammel mormor dog! Fuck !! :""(
2. Har förlorat tre kompisar för en kille! :/
3. Har förlorat den som jag mest älskar! :"( han vet nog vem han e ! :(
4. Jag har förlorat mina två bästisar i skolan (rebecka o Deborah) för en kille oxå!
5. Har bråkat med skiit många för en kille!
6. Att jag fortfarande inte fattar att ..... inte glr mig! <3
7. Har varit så dum mot alla som betyder skiit mkt för mig! <3
8. Att min bästis har flyttat t china! :""((
9. Vari taskig mot mamma hela året nästan o jag ångrar verkligen det! ;((
10. HAR FÖRLORAT KILLEN SOM JAG ÄLSKAR BARA FÖR ATT JAG KRAMA EN ANNAN KILLE!!
jag o nicole körde bara sanning elr konka sen tog jag konka o då sa hon att jag var tvungen att krama hnm! :( men jg råka krama hnm framför .....! :/

Det bästa var:
1.jag fick träffa min gammel mormor 2 ggr innan hon dog ! Inte så mkt! ;"(
2. Fick vara ute t 00:00 på vardagar o 04:00 lördagar o söndagar! Bäst asso!
3. Fick veta att jag skulle t paris!
4. Blev tsm med VÄRLDEBS BÄSTA kille! Ångrar ingenting! :*
5. Jag fick min ipod!
6. Jag fixa mitt rum !!
7. Fick bra betyg i skolan!
8. Fick världens bästa kompisar!!
9. Träffa världens bästa person!! Älskarej Silva !! <3
10. Att jag inte e så självisk längre!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback