Navigation


RSS: inlägg



God morgon!! :@

2011-12-26 @ 11:50:52, Allmänt, , Kommentarer (0)

E skit trött ändå om jag somna ett o vakna elva.. Aa men ska bjuda på en mobbad bild sen..

Nu bloggar jag från min ipod touch (stavning)
Helgen har varit helt ok!
Lördag: jul var jag med familjen då fick jag min älskade iPod touch
O pengar av mina mostrara! Sen åt vi typ mat haha, Marisol asso min kusin som jag verkligen älskar hon o hennes syskon fick xbox 360 i de fick dans spel så jag o marisol dansade i typ 3 timmar!  Och jag vann typ 4 ggr hahaha så roligt vi hade!!
Söndag: Var vi med familjen!! O typ åt maten som blev över! Men jag e så snobbig o ville ha nåt gott som pizza (jag e en sån person som nte kan äta samma mat 2 dagar i rad)  sen så var jag inne i fb resten av dagen, men aja ska äta nu see yaa!
Byee bye
Xoxo xxx <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback