Navigation


RSS: inlägg



Helluu <3

2011-12-25 @ 21:53:41, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hei jag heter Daniela o jag e 13 år.. haha asso jag e nte en sån chey som bloggar mkt fast ja har haft mer än 3 blogga... men jag älskar att DANSA reggaeton! asso jag kan lägga in en video när jag dansar! <3

Fast nu orkar jag nte!
Men igår så var det ju jul ! o ja fick 1500 kr plus 3000 kr, ipod skit glaad <3 ;D, o massa med kläder! <3
men blööggar kanske sen! för asso orkar nte göra det nu för jag känner mig sjuk haha ne men bråka nyss med några i facebook ! men vem bryr sig om de! <3
JUPP NU SKA JAG TAGGA! <3 BLOGGAR FRÅN IPODEN! O DÅ LÄGGER JAG IN BILDER! <3





XOXO XXX <3



Kommentarer
Postat av: karina

shue fett sjön blogg juuh hoppas du lägger ut video när du dansar hehehhehe

2011-12-30 @ 23:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback