Navigation


RSS: inlägg



R.I.P Sanna Nornström! <3 :"(

2011-12-26 @ 13:37:26, Allmänt, , Kommentarer (1)

Sanna saknar dig mitt hjärta! Vrf kan du nte komma tbx en ända dag! :"( saknar dig! :( <3 du vet att jag älskar dig! Jag saknar dig enormt mkt! Jag att vi träffades en gång gasten hel dag o så sov d över o allt! Kmr sakna sig enormt...
Jag gråter varje dag för att du nte finns i världen längre men du finns i våra hjärtan!
Kommer ihåg när vi var i rotebro vid min skola o sen gick vi t tunneln, o när en kille med en moppe i hans kompis åkte förbi o börja hålla på!
Vrf kan du nte komma tbx t mig mitt hjärta!! Du vet o ser hur mkt jag saknar dig! :""( <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Sanna Nornström+Daniela Valencia=syster kärlek! <3 älskar dig i kmr sakna dig Sanna! Du fanns för mig när jag mest behövde dig! :"(
Tack för att du gav mig råd.. O sa att jag nte skulle vara ledsen för en kille! <3 :""(
I love u darling! :"(
Mi Amor quiero q estes con migo! :""((



Kommentarer
Postat av: sofia

vad hände ed henne? hur gammal var hon? :(

2011-12-26 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback