Navigation


RSS: inlägg



Shuuee bitches ;)

2011-12-31 @ 11:08:26, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hei har skiit tråk... Vill bara snacka med nån o Skype men alla e så jä**a osociala!! Så cp assa!!
Jupp nu har jag inge att göra ! Lyssnar på musik vet fan inte vrf jag fortfarande ledsen för att ..... Inte bryr sig om mig,han glr sitt ex nu igen men hon har en kille, jag blev ledsen när jag läste "brevet" som han skicka t henne! ;(
Men vem bryr sig? Okei jag bryr mig skiiit mkt!! ;"/ det e dt som e sämst!!
Jag lyssnar på musik som bara påminner mig om ... Honom!
Jeg elsker deg!!
Jag älskar dig!
Te amo!
I love you
Aja kan på mååånga språk!
Nuu ska jag daansa så att jag blir glad igen!! :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback