Navigation


RSS: inlägg



T en nära kompis (Roosa)

2011-12-27 @ 10:58:29, Allmänt, , Kommentarer (0)

Asso du ska inte ge upp grejer Roosa :( jag vet hur det känns...
Mitt liv e ju helt knaas o jag klarar av det jag kämpar o kämpar tills allt går bra igen!! T.ex. När det hände det där med En kille, då kämpade jag sönder så att jag inte skulle gråta men så ändå gjorde jag det i en hel vecka jag vågade inte gå i korridoren o allt men sen så blev vi "kompisar"... O jag kämpade för att han inte skulle se mig helt nere!! O alla tjejer sa hela tiden me han e inte värt dig blablabla! Jag var helt förvirad!! Allt var helt snurrigt!!!
Och om jag skulle ha slutat kämpa så vem vet vad som skulle ha hänt! Dö? Ge upp med livet? Men det jag alltid säger är NEVER GIVE UP!!!
O alla dina vänner älskar dig!! Du e min egna ängel Roosa!
Jag älskar dig nu o för alltid!
Du kan inte bara ge upp o säga att su ska ta självmord! :"( gmn jag vet att livet kan vara knaas men forts kämpa! Ok?
Jag finns om du behöver snacka!
Jag e ett exempel för dig! Det som hände mellan mig o ....... ! Jag klarade ut det! Livet e som ett spel du måste klara av nivåer nu e det svårt tänk dig i 7 o 8 o sen 9 tänk dig!!
Men min älskling älskar dig gmn!! <3 finns om du vill snacka !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback