Navigation


RSS: inlägg



.

2012-02-23 @ 11:00:54, Allmänt, , Kommentarer (0)


Lovar du att vara ärlig? men ja varför inte.
Du heter? Daniela Cloe Valencia Garcia
Beronde av? Mobilen o ipoden
Vad behöver du mest just nu? Pengar o min gammel mormor
Vad tror folk om dig? deras åsikt, angår inte mig
Vad får du oftast komplimanger för? Fina ögon. :/ fint hår !!
Hur imponerar man på dig? vara sig
Brukar du skratta för dig själv? Njaa hahaha
Var bor du? Märsta o husby/stan
Trivs du där? Juaaaa ofc
Hur svarar du i mobilen? Hallå/ hej
Vem ringde dig senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kom te stan sen så kan vi äta! :D
Antal timmar sömn i natt? 9-10
Sov du ensam? Med min nalle
Brukar du komma i tid? haha allltid
När mår du bra? när allt är bra och jag är med familjen och kompisarna
När blev du fotad senast? Hmm? Idag ?
Hur känner du dig nu? Trööög
Vanligaste färg på dina kläder? beror på vilken dag dt e.
Vem saknar du mest? Min syrra o wilma :(
Favoritdryck på morgonen? Saft
När brukar du oftast gå och lägga dig? 9-10
Är du blyg? Jaapo :/
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Venne?
Är du nöjd med ditt liv? ja de beror på?
Vad är det värsta du vet? folk som snackar skiit om sina egna föräldraemr
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? de jag vill slösa på!!
Vad längtar du till? sommaren!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaaa!
Vad är det finaste du fått? Mina Air Max
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min bästiis
Har du strumpor på dig nu? Jaa
Är det okej att gråta? Aa vrf nt ?
När grät du senast? vet inte!? Typ igår?
Bär du glasögon eller linser? inget av dom
Vill du gifta dig? När jag blir äldre aa :)
Ha barn? jaaaa
Är du bra på att laga mat? Aaaa
Är du flygrädd? jaaa!!
Tror du på ett liv efter döden? ..!?
Bor dina föräldrar tillsammans? nope? -.-"
Vilken ögonfärg har du? blå gröna
Röker du? Ehh neh
Vad är det viktigaste i livet? vänner, familj o om man har en kille så aaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback