Navigation


RSS: inlägg



Hejj nu ar jag duschat o klätt på mig o allt skiit ! :)

2012-02-08 @ 21:22:30, Allmänt, , Kommentarer (2)

Jupp som sagt jag har nyss duschat :)
Nuu sitter jag har bäästa kvällen ever!! <3 kollar på livet blir bättre med Dogge Leon <3 asso dt e Dogge Doggelito <3 älskar honom! :) <33
Men idag så har jag haft en skiit dag asso aahh.. Först SO i hundra år -.-" sen NO från 10.55 t 12.00 . D:
Men sen så var dt äntligen luunch, sen var dt Matte, jag hatar dt!
O sen muuusik, efter dt sångensemblen nåting, därefter dans med Silva (silvaas.blogg.se)o Reem (reemsaaba.blogg.se) , för Reem ska ju dansa för dt e en uppgift i skolan så hon bad mig o Silva att dansa med henne för att hon o Nicole har bråkat.. Hatar när mina kompisar bråkar.. -.-"
men aja nu ska jag tagga o kolla på livet blir bättre :) <333
Xoxo xxx <33 :*



Kommentarer
Postat av: Silva

nä men oj oj oj här kommer bilder på mig upp lite här och var :D

hahahaah

2012-02-16 @ 21:35:43
Postat av: Silva

nä men oj oj oj här kommer bilder på mig upp lite här och var :D

hahahaah

2012-02-16 @ 21:36:14
URL: http://silvaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback