Navigation


RSS: inlägg



Gammel mormor! :"/

2012-01-03 @ 11:23:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Som ni kanske vet har min gammel mormor dött...
Hon var som min bästis!
Förlora henne var faan inte bra! :"(
Alltid när jag ser mig i spegeln tänker jag på henne för jag såg ut som henne...
Alltid när jag tittar mig i spegeln så kan jag inte hjälpa att tårarna kmr... Jag önska att jag var med henne i himlen, jag vill inte vara kvar i världen ingen bryr sig om mig, jag behöver kärlek...
Hon gav mig kärlek, hon o bara hon!!
Önska att hon kunde komma t mig idag så att jag kunde önska henne ett gott nytt år o krama henne så hårt jag kan o aldrig släppa henne ALDRIG, hålla henne så nära mig!
Kan inte hjälpa att tårarna kommer nu!
Te amo abu ines!!
Det har snart gått 3 mån sen min ängel dog!
Du e min egna ängel, o jag e din bästis fortfarande som alltid gammel mormor!
Jag kallade dig för bästis!
Jag förlora 2 på en gång!
Min gammel mormor o en annan person som har en jätte speciel plats i mitt hjärta! Han har halva mitt hjärta i sin hand ! Så mitt halva hjärta e i märsta nån stans! O den andra e här hos mig, asso jag har ena halvan!
Vrf gör livet så !! Mitt liv e helt knaas!!
Jag gråter varje dag för att jag vill att båda ska vara här! Jag önska iblnd att jag inte ens fanns! :"/
För ingen här bryr sig om mig den ända e mamma..
Jag e helt ensam i världen!! :"/
Vrf brukr jag alltid fråga mig!!
Jag gråter floder varje äckli dag!!
När jag lyssnar på musik kan jag inte hjälpa att ....... Tårarna kommer så som nu när jag skriver det här!! :"/
Vill döööööö!! :"(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback