Navigation


RSS: inlägg



Svar från frågestunden!

2012-01-15 @ 22:25:19, Allmänt, , Kommentarer (1)

1.är du oskuld? Aah såklart! Sparar mig t rätt kille! <3
2.vilka av dina förhållande har vart mest sårande? Hmm? Ingen? Jo dt sista!
3.har du kille just nu? Nope ..'
4.gillar du nån kille just nu? Aa hihi! :0
5. Hur ser killen du glr ut? Hahah han? Han har svart hår tror jag!? O e sööt! :)
6. Vrf bloggar du? För att jag vill? Vrf annars?
7. Hur gammal eru? 13 har jag ju skrivit! :)
8. Bästa killkompis? Asso typ venne!
9.har du hånglat nån gång? Hahah?
10.kan du lägga ut mer bilder på dig o dina kompisar?jaa dt kan jag! :)
11.har du pussat en kille? Asso va e dt för frågor!? :?
12.dricker du ? Ne
13.gillar du nån just nu? Meen aaa
14.gillar du Selena Gomez? Asso nej har inge emot henne hlr!?
15. Vilken skola går du i? Mikaleskolan
16.av de förhållande som du har haft vilka två var bäst? Med typ Alex inga mer! XP
17.säg fem söta killar! Alexander, Homam,Simon L,Ibbe o Min brorsa Juan haha xD
18.tkr du att nån i din klass e gullig? Jaa!
19. Hur många ggr harru träffat killen som d glr!? Venne nt så mkt iaf! :/
20. E du fjortizz? Neee?
21.hur har du haft dt i jul ? Asso den här julen söög bajs! 1. Min gammel mormor e borta. :'( 2. En annan sak!
22. Vad ska d göra i sommaren? T Colombia untz untz fest haha '!
23. Du har sjukt fiina ögon! Har din mamma elr pappa såna? Nee dt var från min gammel mormor :/ <3 s
24. Har d kille? Ne?
25. Vad heter din bästa vän? Silva Salloum !
26.hur många kompisar harru? Hmm vet nt !?
27.hur många läsre har du? 564 på 2 månader <3
28.Beklagar sorgen av din gammel mormor! Har du kämpat? Aa sjukt mkt! Måste kämpa Annars sjunker jag bara ! Man ska aldrig ge upp! <3 dt första hon ville va att jag skulle få bra betyg i skolan o jag ska nt svika henne! :'( för om jag gör dt så skulle jag hata mig själv! :'(
29. Ge aldrig upp daniela!! Älskar din blogg o dig! Ingen fråga jag vet!
30.E du kompis med Simon? Nja venne! O bryr mig fkt nt! :) e stolt att ha mitt liv o han får skylla sig sj nu om han förlora mig! :D

Dt finns mer frågor men orka nt svara på de! <3

Xoxo xxx :)



Kommentarer
Postat av: Silva

Aw Dani<3

2012-01-18 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback